torsdag 21 januari 2010

CLEO - NY SINGEL OCH MUSIKVIDEO


Det är 2010 och mycket har hänt den senaste tiden, min älskade son har kommit till oss och grym musik skapats! Det är med stolthet jag tillsammans med Random Bastards TV presenterar min nya singel"Unusual Creates Confusion" och tillhörande musikvideo.
Med hjälp av Swingkids Records släpper jag låten och inom kort finner ni den på spotify!

Tills dess tycker jag ni glider vidare till ametistazordegan.com och laddar ner låten gratis.

SE VIDEON

Inspelad i Umeå Augusti 2009.
Filmad och redigerad av Jakob Arevärn
Scenografi av Marc Strömberg.
Ljus av Anders Gustafsson.
Låten producerad av Liah Productions.

Tack till:
randombastards.tv
ametistazordegan.com
myspace.com/
liahproductions
marcpma.com
swingkids.se
arevarn.se

Mer info: myspace.com/cleomusic
bokning@mofetajerre.se
info@cleomusic.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar